Jumaat, 6 Januari 2012

Kasih Sayang Mengikut Bulan xDDD

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Sebab aku lahir bulan Januari , so aku letak yg bulan januari je lahh xDD
nak tgk betoi tk , itu sikap aku ..


Januari
 1. Mudah jatuh cinta.
 2. Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati.
 3.Pandai mengambil hati pasangannya.
 4. Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
 5. Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
 6.Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
  7. Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
  8. ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja
okay , yang nombor 1 tu .
aku rasa tu mmg sikap aku .
aku mudah jatuh cinta okay .

yang nombor 2 tu ,
aku rasa , mmg tk lh .
 aku mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati ?
ohh , no no no !!
bukan dohh .

yang nombor 3 tu ,
aku rasa betul kod . kod jea lh :-/
aku pandai mengambil hati pasangan ??
dono , pi lh tnya sapa-2 yg pernah couple dgn aku XD

yang nombor 4 tu ,
aku rasa mmg betul kod . haha .
aku selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya . hahaha .

yang nombor 5 tu ,
aku rasa mmg betul pn .
aku bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannyaa ..
hehe , yup . aku jenis malu sikit :-)

yang nombor 6 tu ,
aku rasa mmg sikit ja .
aku sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
yang tulisan warna purple tu , betol . tu mmg sikap aku .. :-)
yg lain tu bukan .

yang nombor 7 tu ,
aku tak tau lh . rasanya , ye lh kod .
aku bakal jadi ibu yang penyanyang .
okay , aku mmg penyanyang :-D

yang nombor 8 tu ,
aku rasa mmg tepat sekali !
aku mmg ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja .
okay .. itu betul 100% :-D

deyy , brapa punya banyak lh nombor -..-'
kbaiyyyy ! kiss kt lips sikit :*

Tiada ulasan: