Selasa, 20 Disember 2011

Webcam Dgn Capital S :-)

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Oohhooohhhoooiiiii !
heeee ,
WEBCAM , WEBCAM , WEBCAM , WEBCAM !!!
weeeeeeee ,
WEBCAM WITH CAPITAL S ??? :-D
heeee , yup-yup :-D

Akhirnya ,
Azam , hasrat , impian aku dah tercapai !!!!
apa yang aku inginkan dah tercapai !!
opsssss ,
ap yang tercapai ???
heeeee ,

Aku dapat webcam dgn capital S .. 
wey , mmg tk sangka baq ang ! 
mai-2 ja , dy ajak aku webcam . 
aku apa lagi ! 

sebelum aku nak webcam dgn dy tu . 
aku pi lah pakai tudung apa mua .. 
hangpa tau tak .. 
aku ketaq baq ang !!!!
tangan aku habis mengeletar !

pas uh , aku call dy melalui skype ..
dy jawab then nmpak muka dy !
waaaaaaaaaa !!!!!
cute baq ang muka dy !!
aku tk bole cakap ap lh !
memang cute + handsome arrr !!!
btw , muka dy serious , seram deh :-D

haha , grrrr ~~
bertambah geram aku kat dia !
eeeeeeeeeee , tk tau nk cakap mcm mna lah wey !!
best gila gaban !!!!
Aku ada skype dgn orang lain juga ..
ok , tak tau nk ckp ap dah !
kbaiiyyyy !
ILYSM CAPITAL S !! 
.
.
.
.
.
 okay , dia nana cumil :-)
.
.
.
.
.
.
Kbaiyy !



Tiada ulasan: