Sabtu, 29 September 2012

Aku Cinta PadaMu

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Hello ~
Me againn ~

Now , nk cer pasal "RELATIONSHIP" akuu . . 
aku still bercinta dengan budak yang bernama
Mohd Zulhelmi
jgn rampas dia dari aku !
aku sayang gila kat dy . .
dy ada ciri-2 laki yang aku nak . .
dan bg smua bnda yang aku inginkn !
sayang kau sangat-2 budak masyam ! xD

aku dengan dia dah 
3 bulan 17 harii xD
seyes aku sayang gila kat dia . .
walaupun kdang-2 dy suka buad prangai ,
tapi aku masih sayang diaa . .

macam-2 dugaan kami kena lalui . .
lepas satu , 
satuu datang lagii . 
haishh , nk putus asa jgk lh aku , 
tapi dy yg bg smangat kt aku blk .
sbb tu aku still dgn diaa . .

banyak jugak pngalaman manis dgn diaa . .
now , aku rasa hmpir satu sekolah tawu kami coup --' 
yea lahh , 
sbb dia neyhh famous sngt kt sekolah . 
mesra alam bagai dgn orang. .
and , 
kadang-2 kami buad gylaa xD
buad gyla mcm mna ? 
eh-2 , adalah xD 
rahsiaaa kami berduaa sajaa xD

first time aku dapat boy yg nangis sbb aku !
first time aku dgr dia mnangis dekat akuu . .
sebakk gyla dohh . .
tk tau nk kata apa lahh . .

huhu , 
k lahh . . 
nk tidooo xD
baiyyy , laphiuu papa masyam ! xD

Tiada ulasan: