Sabtu, 24 November 2012

Clash dengan yang tersayangg :'(

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Ya allah . . :'(
Susahnya untuk aku nak terima semua bnda nii . . 
kenapa semua terjadi ? 
kenapa ??
terukk sangat kaa prangai akuu :'(
hmmm . . 

14/11/2012
Hari paling malang bagii akuuu :'(
Hari aku clash dengan diaa . .
ya allah :'(
sehari lepas aniversery kami :'(

13/11/2012
Hari anniverseey kamii . .
Hari tuu jugak last kami jumpa . .
Hari tuu jugak last aku salam dia . .
Hari tuu jugak aku last kiss pipi diaa . . 
SUSAHNYA AKU NAK TERIMAAA !!


Baru jumpa semalam hari ni dah clash . .
Mcm mna korang rasa ? 
Mesti perit kan nak terima ? 
mcm tuu lahh aku rasa :'(
aku tak tau weyy knpa dia ? 
kenapa zul , kenapa ? :'(

Aku dah tak tau nak mintak maaf kat dy mcm mna . .
aku tk bole maafkan diri akuu :'(
knpa bila aku dh syggkn dy sngt-2 ,
bru dia nk tnggalkann ?
knpa tk dulu ???


Susah untuk aku lupakan diaa . .
dia lah bf yang aku paling sayang . .
dia dah bagi aku segala-2nya yg aku nak . .
semua kenangan aku dgn dia ,
aku tk bole lupa . .
setiap hari aku akn ingat . .

Aku sendiri pn tk tau dah nak buad mcm mna :'(
Otak aku dahh JEM gylaa . .
hurmm , 
aku hampir-2 nak give up . . 
selamat lah ada member-2 yg support aku :')

Sekurang-2nya aku tak dak lah nak sedih sgt
 sbb hang still sudi jady member dgn akuu . . 
still bg aku contact dgn hang , 
still bole mlyan kerenah aku , 
still bole mlayan gedik akuu , 
kalau hang tak dak kat sisi aku , 
aku tak tau lah apa nak jadyy . . 

Dulu hang ckp hang tk bole hdup tnpa aku  . .
tapi , aku suruh hg belajar hdup tnpa aku , 
and now hg dah brjaya . .
hang dah bole hdup tnpa akuu :'')
tapi aku yang tk bole , 
aku tk bole blajar hdup tnpa hg , 
and aku tk brjaya ,
hdup tnpa hang :'(

Tiap-2 hari aku nangis weyy , 
tiap-2 hari aku byangkan wajah dia , 
susah gyla aku nak lupa hg . .
tapi , skurang-2nya aku tk lah terurus dah 
sbb hg dah bole trima aku sbgai kwn :')
susah sangat-2 aku nak lepaskan hang kat tngn pmpuan lain . 
dan susah jugak aku nak terima laki lain . 

Knpa dia senang sangat nak lupakan aku 
tapi aku susah sangat nak lupakn diaa . . 
kenapaaa ??
aku tau dia kwn dgn aku pn 
sbb dia tk nk aku sedih , 
aku tau dia cuba nak bg aku hppy , 
aku hppy bila dy ada kt sisi aku , 
and aku sedih bila dia tk dak kat sisi aku , 
aku try bg hppy dri aku tapi tk bole weyy , 
dia ja yg bole bg aku hppy :'(
hurmmm . . 
okayy lahh , 
takk nakk nangis dh sbb dy tk suka tgk aku nangis :')

Kbaiyy , iloveyoumohdzulhelmi :'(

Tiada ulasan: